Online Marketing alapok, SEO

Rich Sniplets – töredékek gazdagsága

Rich Snipletek – mindenhol találkozunk velük, míg egy-egy iparágban jellemzőbb, máshol kevesésbé. Megmutatja az átlagos felhasználó számára, hogy  az a tartalom, amelyet keres, elérhető-e  azon a bizonyos oldalon vagy sem.

Néhány előny amit a Rich Sniplet kínál:

  1. Egyértelművé tesz a felhasználó számára, hogy milyen releváns információt ad az oldal
  2. A kereséshez kapcsolódóan azonnali információt kap
  3. Növeli az átkattintások számát, míg csökkenti a visszaforduló látogatók számát, azokét akik nem találnák meg azt a tartalmat, amit keresnek
Az üzleti szférában is előnyre tehetünk szert az által, hogy megjelenítjük a tartalmat készítő szerzőket (AuthorRank). Páldául ha egy “tudás” alapú keresés (információ keresés) eredményeként mejelenik az adott tartalom szerzőjnek képe, neve, sőt linkek az általa írt cikkekhez,  akkor az az érzésünk támad, hogy megbízható, hiteles információforrást találtunk. Így bátoríthatjuk látogatóinkat az átkattintásra és arra, hogy további cikkeket olvasson a szerzőtől. Így lényegében a szerző újabb erőforrássá válik a rendszerben.
Vegyünk egy másik példát, ahol “csinálás” alapú a kersés, mint például egy koncerten vagy egy eseményen való részvétel. A keresés eredményekként megjeleníthetjük a jegyárusítók oldalát, ahol a gyors és azonnal megjelenő Snippet-ek (töredékinformációk) segíthetnek a jegyvételi folyamat elősegítésében.
Az információ megerősítéséhez és dekódolásához ki kell válogatni a rich snipleteket (az apró töredékeket). Ehhez  az alábbi vizuális tábla nyújt segítséget:

Guide to Rich Snippets by BlueGlass Interactive on SEOmozforrás: www.seomoz.org –Visual Guide to Rich Snippets on SEOmoz kép: BlueGlass Interactive.

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .